Sturen vanuit de bedoeling, hoe doe je dat?

Steeds meer organisaties werken aan hun dienstverleningsconcept. Het KCC en de vakafdelingen spreken in ‘waarden’ en ‘woorden’ met elkaar af welke dienstverlening ze willen realiseren. Natuurlijk met aandacht voor de menselijke maat en vanuit ‘de bedoeling’ en niet vanuit allerlei regels en afspraken. Maar dan begint het: hoe maak je zo’n dienstverleningsconcept of visie in de praktijk ‘waar’? En hoe kun je de samenwerking die nodig is tussen voorkant en vakafdeling sturen zonder te vervallen in allerlei detailafspraken?
Over dit onderwerp verzorgde PubliContact een interactieve sessie op één van de KCC congressen. Wat volgde was een praktische toelichting op effectieve sturing in en om het KCC anno 2025 waarna met elkaar praktijkvoorbeelden vanuit verschillende invalshoeken uitgewisseld en besproken werd.

Wil je een keer 1 op 1 brainstormen over dit concept? Neem dan even contact op voor een afspraak!